آخرین اخبار

29. اسفند 1397 - 12:36   |   کد مطلب: 27916
بدلیل تبلیغات مناسب غارعلیصدر توسط این شرکت امسال هم همدان مقصد گردشگری پایتخت نشینان است | رویدادهای 2018 سبب انتخاب شرکت سیاحتی علیصدر به عنوان مشاور گردشگری پایدار از سوی سازمان جهانی گردشگری شد و برنامه برگزاری نمایشگاه صنعت گردشگری روستایی در سال ۲۰۲۰ در ایران به صورت جدی مطرح شده است.

به گزارش بهارانه، به نقل از همدان پرس؛ مدیر عامل شرکت سیاحتی علیصدر گفت: نصب تبلیغات بیلبوردهای شهری در ۵ بزرگراه پایتخت تهرانی‌ها را به همدان کشاند.
حمیدرضا یاری در نشست با خبرنگاران همزمان با افتتاح ستاد خدمان اجرایی سفر عنوان کرد: همدان در عرصه جهانی به واسطه رویدادهای بین المللی گردشگری در سال ۲۰۱۸ در صدر تیتر  رسانه ها قرار گرفت.

وی با اشاره به افزایش پلاک خودروهای ورودی به شهر همدان عنوان کرد: بدلیل تبلیغات مناسب غارعلیصدر توسط این شرکت امسال هم همدان مقصد گردشگری پایتخت نشینان است.

وی گفت : در این ۴۰ سال هیچ اتفاقی به اندازه  رویدادهای بین المللی گردشگری ۲۰۱۸ در همدان تاثیرگذار نبوده است.
یاری عنوان کرد: رویدادهای 2018 سبب انتخاب شرکت سیاحتی علیصدر به عنوان مشاور گردشگری پایدار از سوی سازمان جهانی گردشگری شد و برنامه  برگزاری نمایشگاه صنعت گردشگری روستایی در سال ۲۰۲۰ در ایران به صورت جدی مطرح شده است.

یاری تصریح کرد: غار علیصدر یک پدیده طبیعی است که در دنیا نظیر ندارد و نهادینه کردن آن در پایتخت می‌تواند جمعیت مستعد گردشگری تهران را به همدان بکشاند.

وی با تأکید بر اینکه  اگر جمعیت پایتخت، استان‌های همجوار و خوزستان را مورد هدف قرار دهیم آمار گردشگران افزایش می‌یابد، ادامه داد: سال گذشته اثر تبلیغات در تهران توسط شرکت سیاحتی علیصدر در نوروز محسوس بود.
وی تاکید کرد: خروجی تحلیل آمارهای گردشگران ورودی به همدان بیانگر آن است که  علیصدر توانست سال گذشته در حوزه تبلیغات متمایز با به کار بردن  یک جمله انگیزشی در بیلبوردهای تهران آمار گردشگران همدانی را متحول رقم زند.
 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه خبری تحلیلی نشاط شهر
کانال تلگرامی پایگاه خبری بهارانه