به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«بهارانه»؛ مدتی است که اعتراضات و انتقادات مردمی در شهر بهار نسبت به خدمات شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهار مانند خدمات درمانگاهها و بیمارستان آیت الله بهاری جزو مطالبات مردم است.
بارها مخاطبین در روزهای تعطیلات نوروزی و قبل و پس از آن نسبت به کیفیت خدمات درمانی در شهر بهار انتقاد کردند.
یکی از مخاطبین در گفتگو با خبرنگار گروه سلامت پایگاه خبری تحلیلی «بهارانه» گفت: ماهِ گذشته بههنگام نوبت تزریق واکسن فلج اطفال فرزند خود به یکی از درمانگاههای سطح شهر مراجعه نمودیم و نوزاد ما مشکوک به داشتن علائم سرماخوردگی بود و با معاینه پزشک و تأیید آن نسبت به تزریق واکسن اقدام نمودیم که دو روز بعد از تزریق واکسن علائم سرماخوردگی را شدیدتر در نوزاد مشاهده کردیم و مجدداً به درمانگاه برای معاینه مراجعه نمودیم و پزشک حاضر حتی یک دستگاه تب سنج سالم برای معاینه نداشت و مجبور به مراجعه به بیمارستان اکباتان شدیم.
شهروند دیگری گفت: نوزاد خود را برای معاینه به درمانگاه و پس از آن به بیمارستان آیت الله بهاری بردیم اما عدم وجود متخصص نوزادان ما را مجبور به مراجعه به بیمارستان کودکان در همدان نمود.
شهروندان دیگری نیز از عدم وجود پزشک متخصص در اورژانس بیمارستان آیت الله بهاری و نبود برخی از خدمات پزشکی گلایه دارند.
شهروند دیگری نیز که در نوروز مجبور به مراجعه به کلینیک دندانپزشکی آیت الله بهاری نموده بود از عدم وجود دندانپزشک متخصص گلایه داشت و گفت: با وجود اینکه مراحل پذیرش و معاینه و عکسبرداری از دندان من به سهولت انجام گرفت و من از آن رضایت دارم اما پزشک معالج پس از نسخه پیچی دارو توصیه کرد که پس از مصرف دارو به مراکز درمانی دیگری مراجعه کنم چرا که فقط خدمات کشیدن دندان و ترمیم سطحی در کلینیک انجام میشود.
پس از گذشته چندین ماه از تغییر رئیس جدید مرکز بهداشت بهار هنوز تغییر محسوس و ملموسی در ارائه خدمات در سطح شهرستان از طرف مردم بازتاب نداشته است.
و مردم منتظر هستند تا در هفته جاری که به عنوان هفته سلامت نامگذاری شده است، شبکه بهداشت و درمان شهرستان گزارش عملکرد یا برنامهای برای رسیدگی به انتقادات و یک تغییر و تحول در شبکه بهداشت و درمان انجام دهد.
انتهای خبر/ع
دیدگاه شما