آخرین اخبار

6. تير 1403 - 8:49   |   کد مطلب: 43310
مسُول ستاد غدیر شهرستان بهار:
700 عنوان برنامه در بهار
مرتضی رضایی رئیس ستاد غدیر شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی بهارانه گفت: در برنامه عید غدیر امسال تعداد ۷۰۰ عنوان برنامه در تمامی روستاهای سطح شهرستان به‌مناسبت عید غدیر برگزار شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «بهارانه»؛ مرتضی رضایی رئیس ستاد غدیر شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی بهارانه گفت: در برنامه عید غدیر امسال تعداد ۷۰۰ عنوان برنامه در تمامی روستاهای سطح شهرستان به‌مناسبت عید غدیر برگزار شده است. 
رضایی تصریح کرد: ستاد غدیر شهرستان بهار از مدت‌ها قبل با هیأت‌های مختلف و پشتیبانی مردمی شروع به فعالیت نمود و تلاش خودرو برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر عید غدیر انجام داد.
رئیس ستاد غدیر شهرستان بهار گفت: ستاد غدیر همچون سال‌های گذشته تلاش نموده است تا با برگزاری مراسم در نقاط مختلف شهرستان بتواند حق این روز بزرگ را ادا کند.
وی افزود: برنامه عید غدیر شهرستان بهار نیز با برپایی غرفه‌های متنوع فرهنگی، اجتماعی، هنری، ایستگاه صلواتی و سیاسی در قالب ۲۵ غرفه در شهر بهار برگزار شد و با اطعام حاضرین به تعداد ۵ هزار غذا در وعده شام پایان یافت.
رضایی با تشکر از از همه دست‌اندرکاران و عوامل اجرایی ستاد غدیر گفت: مطابقت عید غدیر امسال با ایام انتخابات و فشردگی برنامه‌ها مقداری کار را سخت نمود اما همه عوامل با قدرت و تلاش مضاعف به برگزاری برنامه‌های عید غدیر اهتمام ویژه داشتند.
پایان خبر/ع

دیدگاه شما