آخرین اخبار

15. مهر 1403 - 11:24   |   کد مطلب: 43710
بانوان بهاری پس از شلیک موشک های ایرانی؛
حال کودکان غزه را فهمیدم
دلهره اول از شنیدن صدای شلیک موشک های ایرانی باعث هم‌دردی با کودکان بی‌گناه غزه بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «بهارانه»؛اوایل شبِ سه‌شنبه بود که در فضای مجازی صحبت‌هایی از حمله قریب‌الوقوع ایران به سرزمین‌های اشغالی در حال پخش بود که ناگهان صدای مهیبی شبیه به انفجار، چند بار در شهر بهار شنیده شد. 

مردم از خانه‌های خود بیرون آمدند و با صحنه عبور موشک‌های سپاه پاسداران برفراز شهر بهار مواجه شدند.

برخی از مردم هنوز متوجه علّت صدای انفجار که ناشی از شلیک موشک بود، نشده بودند و تصور می‌کردند که چند بمب در شهر منفجر شده است.

پس از آن‌که صحنه عبور موشک‌ها بر فراز شهر مشاهده شد مردم به کوچه و خیابان‌ها آمدند و منتظر حملات بعدی و شلیک‌های بعدی موشک‌ها بودند. 

در آن میان بسیاری از مردم که از شنیده شدن صدای انفجار در لحظه اول دچار دلهره شده بودند، اقدام به اظهار هم‌دردی با مردم غزه و لبنان که هر روز صدای انفجار بمب‌های بزرگ آمریکایی ناشی از حملات وحشیانه صهیونیست‌ها را می‌شنوند و مورد اصابت قرار می‌گیرند، می‌کردند.

شاید همان دلهره چند ثانیه‌ای که بیشتر، بانوان دچار آن شده بودند، بیش از هزاران ساعت تولید محتوا و انتشار در فضای مجازی برای نشان دادن درد و رنج مردم بی‌گناه غزه، لبنان و یمن در ابراز همدردی و نزدیکی به آنان تأثیرگذار بود.

شلیک موشک‌های ایرانی بر سر رژیم اشغال‌گر صهیونیستی ابعاد مختلفی دارد که یکی از آن ابعاد مواجه شدن مستقیم مردم با صدای شلیک موشک و یا شکسته شدن دیواره صوتی بود. 

چندین سال است که در فضای مجازی جریانات خاصی اقدام به انتشار مطالبی مبنی بر عدم حمایت از مردم مظلوم فلسطین و لبنان و یمن می‌کنند و ملی‌گرایی را بهانه‌ای برای بیزاری از دیگر مردمان مظلوم قرار می‌دهند.

اما همان مواجهه چند ثانیه‌ای مردم با صدای شلیک موشک، قلب‌های بسیاری را که تحت تأثیر عملیات روانی دشمن در فضای مجازی قرار گرفته بودند را با مردم بی‌گناه فلسطین و لبنان هم‌نوا کرد و نقشه‌های دشمن را به باد داد. 

یکی از بانوان همشهری بهاری گفت: تا کنون دَرکی از حال مردم بی‌گناه غزه و لبنان نداشتم و وقتی صدای مهیبی رو شنیدم، تصور کردم که به‌ما حمله شده و ترسیدم.

وی گفت: تا قبل از این، پیگیر اتفاقات فلسطین نبودم و در حادثه شهادت سیدحسن نصرالله بود که اخبار را دنبال می‌کردم، ولی ترسی که در ثانیه‌های اول شلیک موشک در دلم افتاد، باعث شده از آن لحظه فقط به کودکان بی‌گناه غزه که یک‌سال است زیر بمباران وحشیانه رژیم اشغال‌گر صهیونیستی قراردارند فکر کنم.

این شهروند افزود: بعد از آن‌که فهمیدم ما داریم موشک شلیک می‌کنیم خوشحال شدم و به خیابان‌ها رفته و شادی کردم، و امیدوارم که هرچه زودتر رژیم صهیونیستی نابود شود تا جهان  کودکان بی‌گناه در امنیت و صلح زندگی کنند. 

ساعت ۲۲ شب بود که اهالی شهر بهار در اقدام خودجوش با کاروان خودرویی اقدام به برپایی جشن و شادی کردند، و پس از آن با تجمع در میدان امام خمینی(ره) شعارهای حماسی و اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی را سر دادند. 

شرکت‌کنندگان در جشن دیشب، انگار در یک مراسم عروسی شرکت داشتند و پر از شور و شعف و شادی و انرژی بودند.

انگار بُغضی که از شهادت سیدحسن نصرالله و سردار نیل‌فروشان در دل داشتند، دیشب با تماشای صحنه عبور موشک‌ها از فراز شهر بهار شکست و اشک شوق در چشمان بسیاری حلقه زده بود و به آرزوی خود رسیده بودند. 

در کاروان شادی بهار چهره‌هایی حضور داشتند که مذهبی هم نبودند اما برای اقتدار ایران و حمایت از سپاه و نیروهای نظامی به خیابان‌ها آمده بودند. 

اتفاق آن‌شب خوی حماسی و حمایت از مظلومان را در دل مردم بیش از قبل زنده و به اتفاقات آینده امیدوار کرد.

باشد تا به‌زودی بنابر پیشگویی‌های یهود و روایات و احادیث اسلامی، رژیم غاصب صهیونیستی به‌دست ایرانی‌ها نابود شود و زمینه ظهور منجی موعود فراهم گردد. 

پایان خبر/ع

دیدگاه شما