آخرین اخبار

4. آبان 1403 - 15:27   |   کد مطلب: 43784
نایب رییس فدراسیون ورزش‌های همگانی:
همه مسوولان برای حمایت از ورزش همگانی پای کار باشند
ایرنا- نایب رییس فدراسیون ورزش‌های همگانی گفت: ورزش همگانی به حفظ نشاط و تندرستی جامعه کمک می‌کند بنابراین همه مسوولان برای حمایت از این مقوله پای کار بیایند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «بهارانه»:به گزارش خبرنگار ایرنا،شهرام علم روز جمعه در همایش پیاده روی خانوادگی همدان افزود: همه مسوولان استان همدان به ویژه استاندار، ورزش جوانان و هیات ورزش های همگانی برای تقویت ورزش همگانی پای کار هستند.

وی بیان کرد: همواره ۲ نعمت سلامت و امنیت مجهول و مورد غفلت واقع می شود ولی ما در فدراسیون همگانی در کنار وزارت ورزش و جوانان تلاش داریم تا مقوله سلامت و تندرستی از طریق ورزش بیشتر مورد توجه جامعه قرار بگیرد.

وی ادامه داد: امروز در بیش از ۲۰۰ شهر همایش پیاده روی برگزار شد که برنامه ۶ شهر از جمله همدان به صورت مستقیم از صدا و سیما پخش شد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: همیشه دنبال این هستیم که با برگزاری برنامه هایی از این دست همدانی ها منسجم، قدرتمند و بدون اختلاف همه کنار هم باشند.

وی اضافه کرد: معتقدم مردم همدان به اندازه تاریخشان ،فرهنگ و تمدن دارند بنابراین باید برای آنها کارهای بزرگی انجام شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی یادآو ری کرد: ۲ تصمیم بزرگ روز گذشته با حضور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برای این استان اتخاذ شد که شامل برگزاری همایش بین المللی هگمتانه با هدف جمع کردن اندیشمندان جهان در این دیار و معرفی هگمتانه و همدان است.

حاجی بابایی اضافه کرد: یکی دیگر از مصوبات دایر کردن مرکز مطالعات تمدن کشور در پنج شهر ایران از جمله همدان پایتخت تاریخ و تمدن ایران اسلامی بود.

دیدگاه شما