3. بهمن 1401 - 16:34   |   کد مطلب: 40686
به همت اداره کتابخانه های عمومی و حفاظت محیط زیست شهرستان بهار، همزمان با هفته ملی هوای پاک نشست تخصصی کتابخوان با عنوان "هوادار هوا باشیم" باحضور رییس اداره کتابخانه های عمومی و رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بهار و تعدادی از اعضای کودک و نوجوان کتابخانه های عمومی شهر بهار در محل کتابخانه عمومی آیت الله بهاری(ره) برگزار شد.

به گزارش بهارانه، در  نشست تخصصی کتابخوان "هوادار هوا باشیم" فاطمه موسوی رییس حفاظت محیط زیست ضمن تعریف محیط زیست برای حاضرین بر اهمیت نقش کودکان و نوجوانان در خانواده، محیط مدرسه و اجتماع در حفظ و نگهداری از محیط زیست و هوای پاک خواستار همراهی اعضای کودک و نوجوان کتابخانه ها به عنوان همیاران محیط زیست شد.

  موسوی عنوان کرد؛ کودکانِ کتابخوان می توانند با مطالعه و آگاهی در محافظت از محیط زیست و انتقال آن به نسل های آینده کمک شایانی نمایند. 

در ادامه این نشست کتابهای"از آلودگی هوا چه می دانیم؟"، "از بازیافت چه می دانیم؟"، "طبیعت در خطر است"، "هوای آلوده" و "سرود درخت" توسط اعضای کتابخانه ی عمومی آیت الله بهاری و باهنر به مخاطبان معرفی شد و در پایان از معرفی کنندگان کتاب توسط اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تقدیر بعمل آمد.

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما