آخرین اخبار

15. شهريور 1394 - 11:08   |   کد مطلب: 12520
القاي تفکر بسيجي در بين مردم و مديران بايد اتفاق بيفتد و اعتقادات به باور و يقين تبديل شود تا از جنگ اقتصادي نيز همانند جنگ نظامي و هشت سال دفاع مقدس پيروز و سربلند بيرون بياييم .

به گزارش بهارانه، جانشين فرماندهي سپاه انصارالحسين (ع) در نشست همفکري و هم انديشي اعضاي بسيج کارگري ، کارمندي و اصناف سپاه شهرستان، به نقش اساسي و کليدي بسيج در خنثي سازي تحريم ها و توطئه هاي دشمنان پرداخت و گفت: در هر زمينه اي که بسيج وارد شده دشمن در آن عرصه شکست خورده است.

سردار مجيدي افزود: جبهه اقتصاد و توليد نيازمند حفظ همدلي و وحدت ملي است و همه بايد در اين راستا تلاش کنيم.

وي تصريح کرد: القاي تفکر بسيجي در بين مردم و مديران بايد اتفاق بيفتد و اعتقادات به باور و يقين تبديل شود تا از جنگ اقتصادي نيز همانند جنگ نظامي و هشت سال دفاع مقدس پيروز و سربلند بيرون بياييم .

سردار مجيدي اضافه کرد: مهمترين هدف بسيج احياي معروفات متروکه و از يادرفته و مقابله با منکرات رايج در جامعه است.

وي با اشاره به تشکيل شوراهاي امربه معروف و نهي از منکر در ادارات و کارخانجات افزود: با توجه ضرورت هاي موجود بايد در خصوص شوراي امربه معروف و نهي از منکر در ادارات و کارخانجات پيگيري لازم انجام و تمهيدات و برنامه ريزي صورت گيرد.

وي با اشاره به وظيفه اعضا شوراي بسيج قشر کارگري و کارمندي تصريح کرد: با توجه به اينکه اکثر مسئولان و اعضا ادارات عضو بسيج هستند، انتظار است که اين موضوع توسط اعضا بسيج جدي دنبال و مد نظر قرار بگيرد.

سردار مجيدي خاطر نشان کرد: ترويج تفکر بسيجي در جامعه به ويژه نسل جوان از ضروريات است تا بتوانيم از انحرافات جلوگيري نماييم.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما