2. شهريور 1402 - 22:03   |   کد مطلب: 41777
تبریک هفته دولت و ابلاغ برنامه های دستگاه اجرایی توسط فرماندار شهرستان بهار در دیدار با حاج رضا مصباح امام جمعه بهار

به گزارش بهارانه؛مجتبی فیض اللهی فرماندار شهرستان بهار امروزپنجشنبه در دیدار با امام جمعه شهرستان در دفتر ایشان ضمن تبریک هفته دولت به بیان برنامه‌های هفته دولت پرداخت و عنوان کرد:
ما در بحث مدیریت با منابع محدود مواجه هستیم که باید با توجه به مبانی نظام جمهوری اسلامی ایران بالاترین بهره‌برداری را داشته باشیم.
فیض الهی ادامه داد:در بخش هفته دولت جاری ۸۱ طرح با  اعتبار ۴۴۵ میلیارد تومان به بهره برداری رساندیم که ۲۳پروژه نیز با اعتبار ۹۵ میلیارد تومان در دست اقدام داریم.
فرماندار بهار گفت: در بخش راهداری و حمل و نقل جاده ای در حدود هفت میلیارد تومان پروژه به بهره برداری رسیده و معادل ۱۲میلیارد و پانصد میلیون تومان هم پروژه ها در دستورکار قرار گرفته است.
مجتبی فیض اللهی در مورد فعالیت های صورت گرفته در بخش کشاورزی گفت: پروژه های عمرانی که در دست اقدام داریم معادل ۲۷ میلیارد و بیست میلیون تومان هستند و همچنین در بخش عشایر ۶ میلیارد تومان هزینه شده است.
فرماندار شهرستان بهار افزود:در بخش ورزشی تمام پروژه ها را بصورت میدانی حضور پیدا کرده و روی پروژه های نیمه تمام تمرکز کرده و یازده میلیارد و چهارصد میلیون هزینه کردیم و نزدیک به ۱۵میلیارد تا آخر سال تخصیص داده خواهد شد.
وی گفت:در بخش آموزش پرورش کلکنگ زنی پروژه ها را در بهار و لالجین خواهیم داشت.
در ادامه فرماندار بهار گفت:در بحث مسکن یک پروژه با هزینه یک میلیارد و هشتصد میلیون با کمک بنیاد مسکن به بهره‌برداری خواهد رسید.
فرماندار در موضوع نهضت ملی مسکن عنوان داشت: مشکلات زیادی در این زمینه داشتیم و با ورود فرمانداری در نهایت با مذاکرات با جهاد کشاورزی شهرستان و کمک این مجموعه پهنه هایی برای نهضت ملی مسکن به مجموعه بهار اضافه شد و فاز اول آن در مرحله کلنگ زنی است.
فیض الهی در حوزه ارتباطات از اختصاص ۶ میلیارد و چهارصد میلیون تومان برای راه‌اندازی چهار پروژه مخابراتی خبر داد.
فرماندار شهرستان بهار در مورد طرح‌های بخش انرژی گفت:  ۸پروژه با اعتباری معادل ۱۶میلیارد تومان هزینه کرد در طرحهای مختلف داشتیم،همچنین در شرکت گاز ۸پروژه با هزینه ۴میلیارد و ۴۰۰میلیون تومان هزینه کرد در بخش های مختلف گازرسانی داشتیم .
مجتبی فیض اللهی افزود:در بخش عمران شهری و روستایی پروژه های مختلف داشتیم
درشهرداری لالجین پروژه ای مثل جدول گذاری با اعتبار ۸ میلیاردی رادر دستور کار خود داشته وهمچنین در مهاجران ۹پروژه با اعتباری معادل ۷میلیارد و ۳۰۰در حال اجراست.
در بخش دهیاری ها هم مجموع پروژه های جدول گذاری و جالیز و آسفالت ریزی اعتباری معادل پنج میلیارد تومان اختصاص داده شده است،‌و شروع به کار هفت‌پروژه معادل یک ملیارد و چهارصد میلیون تومان تا پایان سال انجام خواهد شد.
در بخش صنعت و معدن و تجارت نیز فیض اللهی از پروژه ای با اعتبار ۷۸ میلیارد ریال که در آینده به بهره‌برداری خواهد رسید خبر داد.
فرماندار بهار گفت:اخیراً در بحث اداره کار و تعاون با اعتباری معادل ۱۸میلیارد و ۳۰۰میلیون پروژه ای در دست اقدام داریم  و امیدواریم تا پایان سال جاری افتتاح شود.
در ارتباط با موضوع فعالیت های شهرداری بهار فرماندار شهرستان بهار با تشکر ازشهرداری افزود: شهرداری برای ساماندهی ورودی شهر کار را را شروع کردند و آسفالت ریزی معابر و پارک موضوعی و جدول گذاری که از آنها بازدید شده.
انتهای پیام/حامد عیوضی

دیدگاه شما