22. بهمن 1402 - 0:24   |   کد مطلب: 42426
به‌مناسبت شب 22بهمن در شهر بهار؛
دروغ پردازی امپراتوری دشمن درمورد پهلوی
مسئول قرارگاه فضای مجازی سپاه انصارالحسین علیه السلام استان همدان امشب در جمع نمازگزاران مسجد علی ابن ابی‌طالب علیه السلام شهر بهار به تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی پرداخت.

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «بهارانه»؛ مسئول قرارگاه فضای مجازی سپاه انصارالحسین علیه السلام استان همدان، امشب در جمع نمازگزاران مسجد علی ابن ابی‌طالب علیه السلام شهر بهار به تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی پرداخت.

حسین ربیعی در این مراسم از دروغ پردازی امپراتوری رسانه ای دشمن از دوران پهلوی گفت و افزود: دشمنان با زیبا جلوه دادن دوران پهلوی به‌دنبال ایجاد جنگ شناختی هستند.

وی در ادامه با بیان شیوه به حکومت رسیدن پهلوی گفت: انگلستان با سیاست‌های خبیثانه خود پهلوی اول را به قدرت رساند و بعد از اتمام تاریخ مصرفش،  او را به جزیره موریس تبعید کرد و پهلوی دوم را بر سر کار آورد و تا کودتای مردادسال 32 حفظش کرد و پس از آن آمریکایی‌ها عنان کارش را در دست گرفتند.

این کارشناس رسانه افزود: دستاوردهای جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی ایران اصلا با پهلوی قابل قیاس نیست و دشمن سعی در ایجاد ادراک غلط در بین جوانان را دارد.

وی روش‌ها و تکنیک‌های اقناع سازی دشمن را در جنگ رسانه ای تشریح کرد و گفت: بمباران رسانه‌ای دشمن سعی در این دارد که ما در موضع دفاع بمانیم و به مبانی انقلاب نپرداخته و در موضع حمله به ماهیت پوچ استکبار نباشیم، که اگر در موضع حمله قرار گیریم، دست برتر را در تبیین و تشریح ماهیت انقلاب و پوچ بودن استکبار را خواهیم داشت.

انتهای خبر/ع
برچسب‌ها: 

دیدگاه شما