30. بهمن 1402 - 17:33   |   کد مطلب: 42482
پیش از ظهر امروز صورت گرفت؛
افتتاحیه نمایشگاه مدرسه انقلاب
افتتاحیه نمایشگاه مدرسه انقلاب با محوریت دیروز، امروز و فردا در مدرسه دبیرستان دخترانه محبی با حضور فرماندار، مدیر آموزش و پرورش، و جانشین سپاه ناحیه شهرستان بهار برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«بهارانه»؛ مجتبی فیض اللهی فرماندار شهرستان بهار در بازدید از نمایشگاه دختران مدرسه محبی با موضوع دوران پهلوی گفت: فرار شاه از کشور فرار یک فرد نبود بلکه فرار یک تفکر بود.

وی در ادامه افزود: تفکر شاه بود که بر سیستم حکومتی کشور حاکم شده بود و این تفکر در زمستان ۵۷ شکست را پذیرفت و از کشور فرار کرد.

فرماندار شهرستان بهار در ادامه به جنایات رژیم پهلوی در برابر مخالفانش اشاره کرد و گفت: رژیم دیکتاتور سابق، با ایجاد سازمان مخوف ساواک سعی داشت با ایجاد وحشت در بین مخالفانش و ترس و دلهره در بین مردم، بقای خود را تضمین نماید و در راستای همین سیاست، بدترین رفتارهای خشن را در شکنجه های خود بکار می‌گرفتند.

فیض اللهی با توصیف دوران انقلاب اسلامی افزود: مردم به رهبری امام خمینی (ره) قیام کرده و تفکر شاه و ایادی آن‌را از کشور بیرون کردند تا خودشان کشور را اداره کنند.

وی در ادامه مظهر اداره کشور را انتخابات خواند و گفت: مردم همانند ادوار ۴۵ سال گذشته در انتخابات اسفندماه امسال دوباره سرنوشت خود و کشور را برای چهار سال آینده تعیین می‌نمایند و این مظهر مردم سالاری دینی در جمهوری اسلامی است.
فرماندار شهرستان بهار به انتخابات خبرگان رهبری هم اشاره کرد و گفت: مردم سالاری دینی در کشور ما به نحوی است که حتی تعیین رهبری هم غیرمستقیم با انتخاب مردم است و در این انتخابات نیز مردم به‌صورت آگاهانه شرکت خواهند کرد. 
انتهای پیام حامد عیوضی

دیدگاه شما