2. اسفند 1402 - 11:39   |   کد مطلب: 42490
در نخستين گردهمایی فعالان رسانه‌ای و مجازی استان همدان استاندار همدان از دستاوردهای انقلاب و دولت سیزدهم گفت؛

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «بهارانه»؛پیش از ظهر امروز علی‌رضا قاسمی فرزاد استاندار همدان در نخستین گردهمایی فعالان رسانه ای و مجازی استان همدان از دستاوردهای نظام و دولت سیزدهم گفت و افزود: تبیین شدن به‌خوبیِ دستاوردهای انقلاب باعث آگاهی مردم از خدمات انقلاب می‌شود. 

وی افزود: همه دشمنانی که از اوایل نهضت انقلاب به دشمنی با ایران پرداختند به درک واصل شدن و به کوری چشم دشمنانِ آنان در حال پیش‌روی است. 

استاندار همدان افزود: نور الهی را کسی نمی‌تواند خاموش کند و البته سختی‌هایی هم وجود دارد که باید توسط فعالان مجازی باید تبیین شود.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: عموم مردم از رفاهِ نسبی برخوردار هستند. 

وی با عنوان این مطلب گفت: در استان همدان یک میلیون و 800 هزارنفری، 850 هزار نفر بدون پرداخت یک ریال تحت پوشش بیمه سلامت هستند. 

استاندار همدان با بیان خدمات بیمه در استان همدان گفت: خیلی از کشورهای مدعی در جهان،  پوشش بیمه‌ای را به این نحو ندارند و یا در قبال خدمات بیمه‌ای مالیات سنگینی از شهروندان اخذ می‌کند و این یک برده‌داری نوین است،  فلذا باید محسنات نظام را در پیشرفت در عرصه‌های مختلف بیان کرد. 

وی با اشاره به وابستگی و عدم خودکفایی در دوران پهلوی گفت: قبل از انقلاب در صنایع دفاعی وابسته بودیم و الان پس از انقلاب با وجود تحریم‌ها الان بسیار پیشرفت داشتیم که در عرصه‌های مختلف مثل عرصه علمی نیز همینطور است.

استاندار همدان با ضمن احترام به دستاوردهای دولت‌های قبل گفت: در شرایطی که فروش نفت ما بسیار محدود و تحریم بودیم در طولِ خدمت ۳٠ ماهه دولت سیزدهم بدهی های دولت قبل را پرداخت نموده و واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل را راه‌اندازی کرده و ابَر پروژه نیمه‌کاره آب‌رسانی به همدان را پس از17 سال تکمیل کرد. 

وی از پروژه‌های دیگر عمرانی در همدان خبر داد و افزود: چهاربانده کردن مسیر گردشگری همدان به علیصدر از دستاوردهای دولت سیزدهم است که پس از سال‌ها در حال انجام است. 

قاسمی‌فرزاد به فعالیت‌های دولت سیزدهم در آب‌خیزداری اشاره نمود و خاطرنشان کرد: با احیایِ صدها رشته قنات که در استان همدان خشک شده بود، یک ایجاد امید خوبی شکل گرفته است. 

وی به نهضت ملی مسکن اشاره کرد و افزود: در طول سال‌های پس از انقلاب به محدوده شهری همدان اضافه نشده بود که در نهضت ملی مسکن در دولت سیزدهم این‌کار انجام شد. 

قاسمی فرزاد به اهدای ۲هزارو۵۰۰ واحد روستایی به متقاضیان و واگذاری ۵هزار قطعه زمین در روستاها به متقاضیان اشاره نمود و گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و باور خدمت رسانی به مردم با خنثی نمودن توطئه دشمنان در جهاد تبیین پیش می‌رویم. 

استاندار همدان گفت:  وظیفه ما و همه مسئولین خدمت رسانی به مردم است و باید در بیان نقدها به تنگناهای مالی و دیگر مشکلات هم واقف بود.

وی از انتخابات آینده گفت: حق تعیین سرنوشت ملت در پای صندوق‌های رأی خواهد بود و از مردم دعوت می‌کنیم با حضور پررنگ خود آینده را رقم بزنند. 

قاسمی فرزادبا عنوان کلمه وحدت لازمه جامعه است وحُسن سلوک و حُسن رفتار هم می‌تواند لازمه جامعه باشدگفت: به‌جز شأن خدمت‌گزاری چیزی نباید در میان باشد، ودرخواست مردم رفع مشکلات است که مجلس شورای اسلامی می‌تواند گره‌گشا باشد. 

وی لازمه مجلس را بر پالایش قوانین خواند و گفت: امروزه بسیاری از قوانین منسوخ و مانع کار است که در مواردبسیاری سرمایه گذار را از مشارکت منصرف و از پیش‌برد اهداف و پروژه‌ها ممانعت به‌عمل می‌آورد که نمایندگان مجلس باید قوانین را پالایش نمایند، وگرنه این‌که نماینده بر برق فلان‌جا یا فلان جاده تاکید نماید وظیفه نماینده نیست. 

قاسمی فرزاد گفت: ما باید با هم افزایی در جامعه به مردم کمک نماییم و در انتخابات مرپم افراداصلح را انتخاب می‌نمایند، افرادی که در عین مطالبه گری و پی‌گیری حقوق مردم، یک روح تعاون و همکاری و هم‌افزایی در وجود آنان باشد نه یکه‌تازی و قدرت‌نمایی و خودنمایی، که البته ما این موارد را نداریم و نخواهیم داشت و باید روح همکاری در وجود نمایندگان باشد.
انتهای خبر/ع

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما