3. ارديبهشت 1403 - 9:00   |   کد مطلب: 42866
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان بهار به‌مناسبت سال‌روز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:
نهالی که به‌دستان امام خمینی(ره) کاشته شد
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شجره طیبه‌ای است که نهالش توسط حضرت امام خمینی(ره) کاشته شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهارانه؛ سرهنگ پاسدار مهدی هندی ورکانه فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی بهارانه به مناسبت فرا رسیدن سال‌روز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این‌روز را به مردم تبریک گفت و افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شجره طیبه‌ای است که نهالش توسط حضرت امام خمینی(ره) کاشته شد.

وی تحقق عملیات وعده صادق با رمز یا رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم را ثمره خون شهیدان عنوان کرد و ضمن تبریک عملیات وعده صادق گفت: ما در این عملیات ثابت کردیم که به وعده خداوند اعتماد داریم و ثابت کردیم که صهیونیست‌ها و آمریکا هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

هندی ورکانه در ادامه افزود: ما با این عملیات به جهانیان ثابت کردیم که پرچمدار امت واحده اسلامی هستیم و وحدت و انسجام مسلمانان را دنبال می‌کنیم و در احقاق حق و حمایت از مظلومان، مذهب و دین مردم ستمدیده تفاوتی برای ما ندارد و در سالهای دفاع از حریم حرم و نابودی داعش، این‌را بارها و بسیار زیاد اثبات کردیم.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهار تصریح کرد: انقلاب اسلامی ثابت کرد کسی که در این دنیای پر از جنایت آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی که به‌صورت علنی و آشکار دست به کشتار مردم بی دفاع غزه همچون کودکان و زنان و سالخوردگان زده و بمباران اماکن غیرنظامی و نسل کشی بیش از ۴۰ هزار انسان را انجام می‌دهند، که یک لکه ننگی در تاریخ غم‌بار استکبار و استعمار می‌باشد، ایران تنها کشوری است که پیشتاز اقامه حق است است.

وی در ادامه افزود: تنها کشوری که در راستای اقامه حق و دفاع از مظلومان توانست یک حمله پهپادی و موشکی مستقیم به خاک رژیم صهیونیستی در این وسعت و قدرت ترتیب دهد انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی ایران بود.

هندی ورکانه این پیروزی را ثمره خون شهیدان جبهه مقاومت همچون سپهبد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس، شهید سید رضی، سردار شهید زاهدی، و شهدای مقاومت شهرستان بهار همچون شهیدان مصطفوی ترابی کمال و صانعی خواند و افزود: با این پیروزی بزرگ به جهانیان ثابت شد که جمهوری اسلامی ایران در راه اقامه حق و احقاق آن و نابودی باطل و مستکبران از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

انتهای خبر/ع

دیدگاه شما