8. خرداد 1403 - 1:17   |   کد مطلب: 43086
با حضور مدیر اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی صورت گرفت؛
بررسی راهکارهای ارتباط منطقی بین دانشگاه و صنعت
یوسف شعبانی مدیر اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان در جلسه بررسی راهکارهای ارتباط منطقی بین دانشگاه و صنعت که عصر امروز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهار با حضور فرماندار و اساتید دانشگاه برگزار شد گفت: بایستی در دانشگاه‌ها هدایت شغلی مناسبی برای دانشجویان صورت گیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «بهارانه»؛ یوسف شعبانی مدیر اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان در جلسه بررسی راهکارهای ارتباط منطقی بین دانشگاه و صنعت که عصر امروز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهار با حضور فرماندار و اساتید دانشگاه برگزار شد گفت: بایستی در دانشگاه‌ها هدایت شغلی مناسبی برای دانشجویان صورت گیرد.

وی به طرح کار در سالهای گذشته در دبیرستان‌ها اشاره کرد و گفت: طرح کار برای آشنایی دانش آموزان با محیط کار وهدایت شغلی صورت می‌گرفت که بسیار موثر بود و باید اینگونه طرحهایی در دانشگاه برای آشنایی دانشجویان با محیط کار انجام شود.

شعبانی کارگر و کارفرما را به دو بال تولید تشبیه کرد و گفت: اگر یکی از این بال‌ها دچار مشکل شود، چرخ تولید کشور دچار مشکل می‌شود.

مدیر اداره کل تعاون کار و رفاه امور اجتماعی استان همدان تصریح کرد: از ۱۴۱هزار بیمه شده اجباری در سال ۱۴۰۲ در امسال به ۱۴۹هزار بیمه شده اجباری رسیده‌ایم که این یعنی نزدیک به ۹هزار شغل جدید ایجاد شده است.

وی در پایان به بحران بیکاری فارغ التحصیلان اشاره کرد و بر ایجاد بازنگری در رفتارهای کاری و روش های آموزشی تأکید نمود.
 پایان خبر/ع

دیدگاه شما