20. خرداد 1403 - 19:04   |   کد مطلب: 43192
با حضور مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان همدان برگزار شد
اولین رویداد مردمی اشتغال در استان همدان
اولین رویداد مردمی اشتغال در استان همدان با حضور مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان همدان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهارانه؛ به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کار ورفاه اجتماعی استان همدان، صبح امروز مورخه ۱۹ خرداد ماه اولین رویداد مردمی اشتغال در استان همدان با هدف تامین نیاز نیروی کار کارفرمایان و بررسی وضعیت اشتغال فارغ التحصیلان با حضور یوسف شعبانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان در سالن جلسات ساختمان شماره ۲ این اداره کل برگزار شد.
شعبانی در این جلسه افزود: این رویداد با موضوع بهم رسانی عرضه و تقاضای نیروی کار با تمرکز بر تمامی حوزه‌های صنعت، خدمات و کشاورزی اجرا می‌گردد.
وی تصریح کرد: هدف از اجرای این رویداد کاهش دغدغه کارفرمایان متقاضی نیروی کار جدید، تسریع در برقراری ارتباط کارجویان و کارفرمایان و ایجاد اشتغال در استان است. 
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان عنوان کرد: با هدف تامین نیاز نیروی کار و بررسی اشتغال، سامانه جستجوی شغل به آدرس اینترنتی shoghl.mcls.gove.ir برای متقاضیان فراهم شده است.
گفتنی است در این رویداد ضمن انجام راهنمایی و مشاوره شغلی در زمینه اشتغال و تسهیلات، در صورت وجود فرصت شغلی متناسب با درخواست کارجویان، به فرصت‌های شغلی موجود معرفی شدند.
 
 
۲۰ خرداد ۱۴۰۳ ۰۹:۳۹
روابط عمومی اداره کل تعاون،کار ورفاه اجتماعی استان همدان

دیدگاه شما