آخرین اخبار

4. شهريور 1403 - 2:34   |   کد مطلب: 43581
مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری همدان؛
رنگ و بوی مظلومیت کودکان غزه در اربعین امسال
ستاری نوید: اربعین امسال رنگ و بوی مظلومیت کودکان غزه را گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «بهارانه»؛ فاطمه ستاری نوید مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری همدان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بهارانه گفت: راهپیمایی عظیم اربعین امسال که چندروزی است حال و هوای معنوی به کشور عراق داده و در آستانه روز اربعین حسینی قرار گرفته ایم،  متفاوت‌تر از سال های گذشته در حال اجرا است.

وی گفت: اربعین امسال در استان و سراسر کشور رنگ و بوی بیت المقدس و غزه مظلوم را به‌خود گرفت و با شکوه‌ترین و بی‌نظیرترین اجتماع در راستای حمایت از مادران و کودکان غزه شکل گرفته است.

ستاری نوید در ادامه افزود: اربعین موهبتی الهی است تا  همه در کنار هم با یک شعار واحد یعنی " لبیک یا حسین" این حرکت جهانی را در سراسر گیتی طنین انداز کنند و این اجتماع فرصت مناسبی است که پیام مردم مظلوم فلسطین به‌خصوص مادران و کودکان غزه را به‌گوش همه برسانیم و از آن‌ها با تمام وجود حمایت کنیم و بگوئیم جهانی شدن اربعین و وصل آن به مساله قدس بیان‌گر این است که راهپیمایی‌ کنندگان اربعین در واقع یاری دهندگان مردم قدس و غزه هستند.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری همدان خاطرنشان کرد: بله غزه زنده است، نفس می‌کشد، رویش دارد و مادران غزه جهاد می‌کنند؛ چراکه مادران غزه امید به‌زندگی دارند و برای رهایی قدس از دست رژیم غاصب صهیونیسم تا بن دندان می‌ایستند و می‌جنگند. 

ستاری نوید گفت: مادر غزه در کنار غم‌ها و زخم‌ها با صلابت ایستاده و می‌گوید؛ گیرم که می کُشید،
 گیرم که می بُرید، گیرم که می زنید،
 با رویش ناگزیر جوانه‌ها چه می‌کنید؟

وی تصریح کرد: طبق گزارش‌های واصله از ۱۵ مهر تا امروز بیش از ۶۰ هزار نوزاد در غزه متولد شده‌ است.

ستاری نوید خانواده محوری موضوع بسیار مهمی عنوان کرد و گفت: خانواده محوری و توجه به آن مورد تأکید است که هم مسئولین برای دوام و بقاء خانواده‌ها باید تلاش کنند و هم مردم می‌بایست نگاه تمدنی به خانواده داشته باشند.

وی پیاده‌روی اربعین به‌صورت خانوادگی را نشان از اهمیت جایگاه خانواده مستحکم و نقش آن در زمینه سازی ظهور برشمرد.

پایان خبر/ع

دیدگاه شما