آخرین اخبار

8. شهريور 1403 - 22:36   |   کد مطلب: 43603
به‌مناسبت هفته دولت؛
آسفالت حسین آباد عاشوری
توسلی: آسفالت ریزی در این سطح در یک روستا، در استان تقریباً بی‌نظیر است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«بهارانه»:پروژه آسفالت روستای حسین‌آباد عاشوری با حضور فرماندار، بخشدار مرکزی، نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی، رئیس بنیاد مسکن شهرستان بهار، شورا و دهیار روستای حسین آباد عاشوری و جمعی از مسئولان با اعتباری بالغ بر ۳۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و ملی در مساحتی حدود ۱۴ هزار مترمربع افتتاح شد. 

فتح الله توسلی نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی در آیین افتتاح پروژه آسفالت روستای حسین آباد عاشوری گفت: تخصیص اعتبارات برای آسفالت‌ریزی به روستای حسین آباد عاشوری در استان تقریباً منحصربه‌فرد است. 

وی افزود: اهالی روستای حسین آباد عاشوری نیز در تکمیل این طرح حدود ۱۰ میلیارد ریال مشارکت‌های مردمی داشتند که از آن‌ها باید تشکر کرد. 

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی افزود: این مقدار از تخصیص اعتبار برای آسفالت‌ریزی یک روستا تقریباً در استان بی‌نظیر است و روستای حسین آباد عاشوری در جذب اعتبارات آسفالت‌ریزی در استان پیشتاز است.

توسلی ضمن تشکر از اهالی روستای حسین آباد عاشوری در همراهی وی در انتخابات‌های گذشته گفت: اهالی روستای حسین آباد عاشوری در دو دوره انتخابات گذشته در کنار ما بودند و از آن‌ها کمال تشکر را دارم.

پایان خبر/ع

دیدگاه شما