آخرین اخبار

17. شهريور 1403 - 9:10   |   کد مطلب: 43638
خیران ملایری در عرصه سلامت بار دیگر قابی از مهربانی و بخشندگی را در قالب برپایی پنجمین جشنواره غذا در کمک به بیماران سخت درمان به تصویر کشیدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی  بهارانه؛به گزارش ایکنا از همدان، دیار کریم خان، جهان شهر ملایر، شهر واقفان خیر اندیش یک اتفاق زیبای دیگر را در خود رقم زد. خیران ملایری همیشه در کار خیر پیشگام بوده و ملایر را با نام واقفان خیر اندیشش می‌شناسند، روز گذشته ۱۶ شهریورماه خیران ملایری در عرصه سلامت بار دیگر قابی از مهربانی و بخشندگی را در قالب برپایی جشنواره غذا در کمک به بیماران سخت درمان به تصویر کشیدند.

امسال هم خیران ملایری در مجمع خیرین سلامت راه نورانی عشق و محبت را برای پنجمین سال با پهن کردن سفره‌ای رنگارنگ، سخاوتشان را برای بیماران سخت درمان به رخ کشیدند.

خیران سلامت ملایر با برپایی جشنواره غذا به نفع بیماران سخت درمان، صفای باطن و بزرگی وسعت نگاه‌شان را به نمایش گذاشتند و در این میدان بخشندگی با حضوری خالصانه در کمک به همنوع خود، از یکدیگر پیشی گرفتند.

بانوان ملایری این بار با رنگ و لعاب جشنواره غذا حضور همیشگی خود را در امور خیر نشان دادند و با نمایش خلاقیت، ذوق و هنر آشپزی و ارائه هنر دست خود، روشنی‌بخش راهی شدند برای بیماران نیازمند و سخت درمانی که چشم امیدشان بعد از خدا به دستان سخاوت مردمان این دیار گره خورده است.

عباس آذرهمایون رئیس مجمع خیرین سلامت ملایر در حاشیه برگزاری این جشنواره در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: امسال برای پنجمین سال است که جشنواره غذا به کمک بانوان خیر مجمع خیرین سلامت برگزار می‌شود.

وی افزود: پنجمین جشنواره غذا با ۸۰ غرفه غذا و ۲۰ غرفه سلامت و فرهنگی و ۸ غرفه سوغات و صنایع دستی در محل پارک جهان کوچک ملایر برگزار شد و تمامی درآمد حاصل از فروش غذا به بیماران خاص و کودکان سرطانی اختصاص خواهد یافت.

آذرهمایون با اشاره به اینکه مواد اولیه غذاها یا توسط بانوان خیر و یا با کمک مجمع تهیه می‌شود و صفر تا صد طبخ و فروش غذا با بانوان است، افزود: درآمد حاصل از فروش غذاها در اختیار واحد مددکاری قرار می‌گیرد و این درآمد برای درمان بیماران نیازمند صعب الاعلاج و سرطانی هزینه می‌شود.

رئیس مجمع خیرین سلامت ملایر با بیان اینکه غرفه‌ها شامل انواع غذاهای سنتی، فست فود، آش‌ها و سوپ‌ها و انواع برنج و خورشت‌ها، کیک، دسر و سالاد بود گفت: غرفه‌های غربالگری فشار خون و قندخون، مسابقه نقاشی، مسابقه انشانویسی، صدور کارت اهدای عضو، غرفه قلک برای کودکان به منظور کمک به بیماران نیازمند، غرفه همت بالا برای جمع‌آوری مساعدت‌های مالی مردم نوع دوست برای بیماران نیازمند، و... از دیگر غرفه های این جشنواره بود.

آذرهمایون تلاش‌ها و حضور پرشور و خیرخواهانه بانوان خیر غرفه‌دار در این جشنواره را ستودنی دانست و ابراز امیدواری کرد: با گسترش فعالیت‌های خیرخواهانه در حوزه بهداشت و درمان این شهرستان، شاهد ارتقاء هر چه بیشتر سلامت و بهداشت شهر باشیم.

وی بیان کرد: در جشنواره سال گذشته بیش از ۶۰۰ میلیون تومان جمع‌آوری شد و امیدواریم امسال این رقم تا حد قابل توجهی افزایش پیدا کند. همچنین در این جشنواره که تا پاسی از شب ادامه داشت از برنامه‌های فرهنگی، اجرای موسیقی و... اجرا شد.

دیدگاه شما