22. شهريور 1403 - 0:56   |   کد مطلب: 43666
تفکر مسئولان در جمهوری اسلامی؛
تشکیل حکومت جهانی نگاه مسئولان باشد
سردار مهدی ظفری مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان نگاه مسئولان را در جمهوری اسلامی ایران با تعبیر نگاه امام خمینی در راستای تفکر جهانی و تمدن سازی و زمینه سازی ظهور الزامی خواند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «بهارانه»؛سردار مهدی ظفری مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در جلسه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان بهار در فرمانداری بهار با اشاره به جنایات در حال وقوع توسط رژیم اشغال‌گر صهیونیستی در غزه گفت: شرایط جهانی خاصی در حال رقم خوردن است و وقایع تکان دهنده غزه  ایستادگی خانواده‌های شهدا، تکرار صحنه‌های ایستادگی و مقاومت است. 

وی افزود: اندیشه جهانی حاج قاسم می‌تواند کشور را در همه عرصه‌ها در میدان و دیپلماسی با موفقیت جلو ببرد. 

ظفری سرمایه‌های ماندگار نظام و انقلاب را مردم عنوان کرد و گفت: سرمایه‌های ماندگار نظام و انقلاب تغییری نمی‌کنند و ماهیت آن همان ماهیت ایرانی است. 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های مقدس تصریح کرد: اگر جامعه‌ای به تعبیر حاج قاسم ریشه تفکر انقلاب اسلامی در آن تنیده شود، در جهان زبان‌زد خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: همه مسئولان باید به‌فکر تشکیل حکومت جهانی در جمهوری اسلامی باشند و متولیان امروز این نظام اگر با این قاعده و نگاه، خدمت و کار کنند پیش‌رفت در همه سطوح چشم‌گیر خواهد بود. 

پایان خبر/ع

دیدگاه شما