27. شهريور 1403 - 10:41   |   کد مطلب: 43674
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان کبودراهنگ:
شکارچیان بلیت در علیصدر به دام افتادند
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان کبودراهنگ از دستگیری 19 فرد خاطی در ایجاد بازار سیاه بلیت بازدید از غارعلیصدر در هفته اخیر خبر داد. از دستگیری 19 فرد خاطی در ایجاد بازار سیاه بلیت بازدید از غارعلیصدر در هفته اخیر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهارانه؛به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان، مهدی غلامی، دوشنبه ۲۶ شهریورماه گفت: در ایام شلوغی حضورگردشگر بخصوص روزهای پایان هفته و ایام تعطیلات بعضی افراد سودجوی بومی در علیصدر نسبت به فروش بلیط به صورت بازار سیاه اقدام کرده بودن که با رصد عوامل نظارتی و همچنین حضور فعال عوامل انتظامی و همکاری مجتمع علیصدر این افراد خاطی دستگیر شدند.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان کبودراهنگ افزود: ۱۹ فرد خاطی در این راستا دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند که برای ۶ نفر حکم قضایی صادر و پرونده مابقی دستگیر شدگان در مراجع قضایی در حال پیگیری است.

غلامی اظهار داشت: ظرفیت غار محدود بوده و نمی‌توان برای کلیه مسافرانی که در روزهای تعطیل به علیصدر مراجعه می‌کنند بلیط صادر کرد که این امر باعث ایجاد بازار سیاه می‌شود.

او افزود: بهترین راه این است که گردشگران بصورت اینترنتی از آدرس اینترنتی فروش بلیت alisadr.com بلیت بازدید خود را تهیه کنند.

رئیس اداره میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان کبودراهنگ ادامه داد: بیش از ۸۸۰ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری این شهرستان از ابتدای سال تا ۲۰ شهریور امسال بازدید کرده‌اند.

 

انتهای خبر/د

دیدگاه شما