آخرین اخبار

16. مهر 1403 - 9:51   |   کد مطلب: 43716
در آیین پایانی، نخستین جشنواره عکس«آلما» از بین یک هزار و 646 اثر در بخش عکاسی حرفه ای ۳۱ اثر و از بین ۱۱۶ اثر در بخش آماتور (عکاسی با تلفن همراه)، ۱۰ اثر به بخش نمایشگاه راه یافتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهارانه؛ به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان آیین پایانی نخستین جشنواره عکس«آلما» با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان همدان، فرماندار و اعضای شورای اسلامی شهر بهار، مسئولین استانی و شهرستانی، هنرمندان و عکاسان استان همدان در فرهنگسرای آیت الله بهاری شهر بهار برگزار شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار و دبیر جشنواره نخستین عکس«آلما» در این مراسم ضمن قدردانی از استقبال خوب هنرمندان سطح استان، گزارش از روند اجرایی جشنواره و تاثیر آن در معرفی ظرفیت و توانمندی بهار ارائه کرد.

حبیب شهنوازیان گفت: پس از بررسی آثار و داوری از بین یک هزار و 646 اثر در بخش عکاسی حرفه ای، ۳۱ اثر  و از بین۱۱۶ اثر در بخش آماتور (عکاسی با تلفن همراه)، ۱۰اثر به بخش نمایشگاهرا یافتند. علاوه بر این سه اثر برتر و یک اثر شایسته تقدیر در دو بخش حرفه‌ای و آماتور با آراء داوران معرفی و تجلیل شدند..

در پایان این مراسم از رئیس و دبیران، داوران جشنواره«آلما»، پیشکسوتان عکاسی، برگزیدگان بخش حرفه ای و آماتور، خبرنگاران و حامیان جشنواره تجلیل شد.

دیدگاه شما