آخرین اخبار

20. مهر 1403 - 12:31   |   کد مطلب: 43731
رئیس شورای اسلامی شهر بهار:
بهار کارگاه عمرانی شده‌است
سعید ماهری پیرو رئیس شورای اسلامی شهر بهار در جمع فعالان اجتماعی به بیان فعالیت‌های شهرداری پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«بهارانه»:نشسته جمعی از فعالان اجتماعی شهر بهار با شهردار و شورای اسلامی شهر، عصر چهارشنبه برگزار شد و تا ساعتی از شب ادامه داشت.

در ابتدای جلسه سعید ماهری پیرو رئیس شورای اسلامی شهر بهار، فعالان اجتماعی را بازوان شهرداری عنوان کرد و گفت: با حضور فعالان اجتماعی، شهرداری می‌تواند بهتر خدمات رسانی کند که در دوره ششم شورا نیز تلاش کردیم در بین مردم احساس رضایت‌مندی را ایجاد کنیم.

وی گفت ما دوره ششم شورا را دوره کار و تلاش نام‌گذاری کردیم و در تلاش برای داشتن موفق‌ترین شورای ادوار گذشته را برای مردم داریم که برای تحقق آن اجرای پروژه‌های مهم و زیربنایی در دستور کار ما است. 

ماهری ضمن این‌که شهر بهار را در حال حاضر مانند کارگاه عمرانی تشریح کرد گفت: هم‌اکنون شهر بهار مانند یک کارگاه عمرانی تعریف شده‌است که از ورودی تا انتهای شهر، شهرداری در حال انجام پروژه‌ها می‌باشد که یکی از مهم‌ترین آنان پروژه ساماندهی ورودی شهر بهار است که انجام شد. 

رئیس شورای اسلامی شهر بهار افزود: تمامی اهالی شهر اعضای شورای شهر هستند و مردم تصمیم به انجام پروژه‌ها می‌گیرند. 

ماهری اعتبار شهرداری بهار را در شروع دوره ششم شورای اسلامی را ۲۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: اکنون آن بودجه ۲۰۰ میلیارد ریالی به یک‌هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال رسیده است که باید از مردم به‌خاطر هم‌کاری فراوان با شهرداری برای تأمین بودجه تشکر کرد. 

وی به بحث سیما و منظر شهر اشاره کرد و افزود: در بحث نصب اِلمان‌های نوروزی، سال آینده نیز نصب المان‌های جدید را در دستور کار داریم. 

رئیس شورای اسلامی شهر بهار به آسفالت بیش از ۳۰ معبر در محله‌های انتهای خیابان سیدجمال‌الدین اشاره کرد و افزود: ما سعی کردیم اولین خدمات شهرداری را به‌سمت محله‌های کم‌برخوردار از جمله انتهای خیابان سیدجمال‌الدین و فدائیان اسلام ببریم و تمام معابر و کوچه‌ها را آسفالت کردیم. 

ماهری حفظ حقوق و منافع مردم را خط قرمز شورای اسلامی شهر عنوان کرد و گفت: هرجا که منافع مردم بهار در خطر باشد شهرداری و شورای اسلامی شهر با قدرت در برابر آن ایستاده است.

پایان خبر/ع

دیدگاه شما