آخرین اخبار

2. آبان 1403 - 0:14   |   کد مطلب: 43776
جلسه ستاد عملیات فاطمیه بهار برگزار شد؛
پررنگ کردن ایام فاطمیه
حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی کرمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار بر لزوم پررنگ کردن ایام فاطمیه تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «بهارانه»؛جلسه ستاد عملیات فاطمیه شهرستان بهار صبح امروز در دفتر امام جمعه شهرستان بهار با حضور امام جمعه شهرستان بهار و مسئولان ادارات مربوطه شهرستان بهار و با همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار برگزار شد.

در این جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی کرمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار گفت: تأکید بزرگان دین ما بر برگزاری مراسمات ایام فاطمیه و بزرگ‌داشت سال‌روز شهادت حضرت زهرا سلام‌الله علیها نشان از اهمیت خاص این مجالس دارد.

وی تلاش برای پررنگ کردن ایام فاطمیه را با برگزاری پویش‌های مختلف مردمی و برپایی مجالسات ختم صلوات و عزای فاطمی را مهم برشمرد و گفت: برگزاری این مراسمات با همکاری ادارات و بخش‌هایی که با مردم بیشتر در ارتباط هستند مثل آموزش و پرورش، کانون پرورش فکری کودکان و اداره کتابخانه‌های عمومی، در بهتر برگزار کردن ایام فاطمیه تأثیر به‌سزایی خواهد داشت. 

کرمی موضوع رسانه و انعکاس برگزاری ایام فاطمیه را مهم عنوان کرد و گفت: انعکاس برگزاری مراسمات ایام فاطمیه در رسانه‌ها بازتاب خوبی خواهد داشت و همانند برگزاری خود مراسمات مهم است که باید در این زمینه تلاش نمود و غافل نشد. 

پایان خبر/ع

دیدگاه شما