آخرین اخبار

2. آبان 1403 - 0:33   |   کد مطلب: 43779
تقارن هفته کتاب و کتاب‌خوانی با فاطمیه؛
خوش‌نویسی احادیث حضرت زهرا
معصومه فزونی رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بهار برگزاری مسابقات خوش‌نویسی احادیث حضرت زهرا را در هفته کتاب‌خوانی پیشنهاد داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «بهارانه»؛معصومه فزونی رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بهار در جلسه ستاد فاطمیه شهرستان بهار گفت: هفته کتاب و کتاب‌خوانی با ایام فاطمیه تقارن دارد که در این زمینه برای نشر و گسترش فرهنگ فاطمی می‌توان تلاش بیشتری کرد. 

وی مدِ نظر قرار دادن جامعه کودکان و نوجوانان در نشر فرهنگ فاطمی با فعالیت‌های کتاب و کتاب‌خوانی را مهم عنوان کرد و برای انجام آن به بیان دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود پرداخت و افزود: برگزاری مسابقات مختلف در حوزه کتاب‌خانه‌ها مانند برگزاری مسابقه هنر واژه فاطمی در سطح شهرستان و دعوت از خوش‌نویسان برای خوش‌نویسی احادیث حضرت زهرا بسیار تأثیرگذار خواهد بود. 

فزونی استفاده از اثرات هنرمندان در زمینه خوش‌نویسی احادیث حضرت زهرا سلام‌الله علیها را برای استفاده در ادارات و مکان‌های عمومی موثر عنوان کرد و گفت: انعکاس این‌کار در سطح جامعه و ماندگاری احادیث در ذهن خوانندگان تأثیرگذار خواهد بود. 

رئیس اداره کتاب‌خانه‌های عمومی شهرستان بهار مسابقه کتاب‌خوانی را در این ایام مهم و راهبردی در نشر فرهنگ فاطمی عنوان کرد.

پایان خبر/ع

دیدگاه شما