آخرین اخبار

24. مهر 1394 - 8:26   |   کد مطلب: 12967
مدير کل تبليغات اسلامي استان همدان در گردهمایی روحانیون شهرستان بهار گفت: روحانيون بايد تلاش کنند تا قداست‌ها شکسته نشود و ارزش‌هاي اعتقادي زير سؤال نرود و در اين خصوص بايستي اين قشر فرهنگي و تبليغي بسيار مراقب باشند که افراد سودجو از موقعيت و جايگاه ويژه روحانيت سوء استفاده نکنند.

به گزارش بهارانه، در اين گردهمايي مدير کل تبليغات اسلامي استان همدان گفت: عزاداري لازم و ضروري و از لحاظ سياسي بسيار حائز اهميت است ولي نمي تواند به عنوان هدف مطرح باشد زيرا عزاداري مقدمه اي است تا به هدف برسيم.

وي با بيان اينکه عزاداري و عاشورا مقدمه‌اي براي تحقق امر الهي است، تصريح کرد: عزاداري و عاشورا به عنوان يکي از ضرورت‌هاي امر الهي مطرح است که اگر به آن توجه نشود رگ حياتي بشريت به خطر مي‌افتد.

حجت الاسلام دشتکي گفت: لسان جمهوري اسلامي در حال حاضر اسلام و و لسان مردم ايران و جهان تشيع مقام معظم رهبري است.

مديرکل تبليغات اسلامي استان افزود: اگر آگاهي بخشي و بصيرت ديني را در همه افراد جامعه نهادينه نکنيم همه زحمات عالمان با بصيرت از بين مي رود.

وي عنوان کرد: نهادينه سازي فرهنگ ايثار و شهادت و دشمن شناسي يکي از مهمترين مطالبات مقام معظم رهبري است که مبلغين در سخنراني‌هاي خود بايد به اين مسئله توجه داشته باشند.

حجت الاسلام دشتکي ادامه داد: امسال 1800 نفر مبلغ و مبلغه در ايام محرم در سطح استان فعاليت خواهند کرد. 

حجت الاسلام دشتکي خاطر نشان کرد: روحانيون بايد تلاش کنند تا قداست‌ها شکسته نشود و ارزش‌هاي اعتقادي زير سؤال نرود و در اين خصوص بايستي اين قشر فرهنگي و تبليغي بسيار مراقب باشند که افراد سودجو از موقعيت و جايگاه ويژه روحانيت سوء استفاده نکنند. 
شایان ذکر است که 126 مسجد شهري و روستايي در شهرستان بهار فعال است که امسال بيش از 150 نفر مبلغ و مبلغه به نقاط گوناگون اين شهرستان اعزام مي شود.

دیدگاه شما