30. دى 1401 - 15:50   |   کد مطلب: 40659
فرماندار شهرستان بهار در بیانیه ای اقدام غیرقانونی پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محکوم کرد.

به گزارش بهارانه، متن این بیانیه به شرح زیر میباشد: 

    بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيْمِ

وَ اَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ وَ مِن رِباطِ الخَیلِ تُرهِبونَ بِه عَدُوَّ اللهِ وَ عَدُوَّکُم ...

سپاه پاسداران یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی ایران و برآمده از متن ملت ایران است. سپاه نه یک فرد و گروه بلکه یک تفکر و جریان بدون مرز است. این تفکر و جریان تحریم پذیر نیست. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تفاوتی معنادار ضامن امنیت و اقتدار مسلمانان و آزادگان جهان و سپر محکمی در مقابل زیاده خواهی و زورگوئی مستکبران جهانی است.

این بار نیز پارلمان اروپا، چون غلامان حلقه به گوش در تبعیت از اربابان جنایتکار و مکار خود، یکی از بازوان توانمند دفاعی ملت عظیم‌الشأن ایران اسلامی یعنی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را  که به اذعان دوست و دشمن، بزرگترین هسته تروریستی در منطقه یعنی داعش را نابود کرد را تهدید به قرارگیری در فهرست گروه های تروریستی نموده است.

بی تردید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره درخط مقدم مقابله با افراطی‌گری و تروریسم در منطقه بوده و نقش پراهمیت این نهاد مقدس برهیچکس حتی همان حامیان تروریسم و دشمنان این مرز و بوم پوشیده نیست. از این رو چنین اقدامات غیر قانونی و خصمانه‌ای نه تنها به چهره سیمای مقتدر فرزندان رشید و حق طلب خمینی کبیر(ره) و پیروان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) خدشه‌ای وارد نکرده بلکه اقتدار، اتحاد و همدلی ملت ایران اسلامی را بیش از پیش افزایش می دهد.

روح اله نباتی 
فرماندار شهرستان بهار

دیدگاه شما