آخرین اخبار

17. مهر 1402 - 10:00   |   کد مطلب: 41811
جشن قهرمانی جام قهرمانی سوپرجام پرسپولیس
پرچم فلسطین در بین هواداران فوتبال
احتزاز پرچم فلسطین در بین هواداران فوتبال پاسخی‌به سواستفاده‌از فوتبال برای پیشبرد اهداف‌سیاسی دشمن

به گزارش بهارانه؛دربازی های جام جهانی سال گذشته در قطر بود که با سعود تیم مسلمان آفریقایی مراکش به مراحل بالاتر،بعداز هر پیروزی و شکست تیم حریف در جشن شادی خود از آرمان فلسطین با بالا بردن پرچم این کشور موجی از احساسات مروم جهان برای همدردی با مروم مظلوم فلسطین را برانگیختند.
در آن ایام هواداران مسلمان با غرور پرچم فلسطین را در ورزشگاه در برابر دوربین های پخش مستقیم فوتبال قرار میدادند
شگفتی سازی مراکش باسعود به جمع چهار تیم قدرتمند جام‌جهانی مورد توجه دنبال کنندگان فوتبال در سراسر جهان قرار گرفت،مخصوصا وقتی که آنها بعد از هر پیروزی در برابر دیدگان مردم با سجده شکر بجا آورده و پرچم فلسطین را با افتخار بالا میبردند که نشان دهنده اسلام و ایمان آنها و پایبندی به آرمان فلسطین بود.
رسانه های صهیونیست و طرفدار آنها در مواجه با این پدیده دچار استیصال و سردرگمی شده و سعی داشتند با مصاحبه های کذایی موضوع آرمان فلسطین را کمرنگ کنند که خوشبختانه موفق نشدند.
بعداز مسابقات جام جهانی و مذاکرات بین ایران و عربستان و برگزاری بازی های فوتبالی این دو کشور در مسابقات جام باشگاههای قهرمانان آسیا در دو کشور ایران و عربستان، قرار بود بازی رفت دو تیم الاتحاد عربستان و سپاهان ایران در اصفهان برگزار شود که تیم عربستانی از ورود به زمین بازی خودداری نموده و ورزشگاه را بسمت فرودگاه ترک کردند، برخی رسانه مدعی شدند که تیم الاتحاد به علت اعتراض به سردیس اسوه مقاومت و مبارزه با تروریست سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از حضور در زمین بازی امتناع کرده است که این خبر با واکنش مردم در حمایت از مقاومت مواجه شد و با مذاکرات دیپلماتیک وزارت خارجه ایران و عربستان قرار به تکرار مسابقه شد.
از طرفی دوباره زمزمه های مذاکره و سازش عربستان با اسرائیل مطرح شدکه احتمال دارد این برنامه در راستای طرح انزوای ایران با توجه به تحرکات رژیم اشغالگر صهیونیستی،الهام علیف و اردوغان در منطقه برای تصاحب کریدور زنگزو باشد.
اما صبح روز شنبه ۱۴ مهرماه جهان با خبر غافلگیرکننده حملات موفقیت آمیز حماس به سرزمین های اشغالی در بهت و حیرت فرو رفت و شهرهای کشورهای اسلامی علی‌الخصوص در برخی استانهای ایران به حمایت از مردم فلسطین با برپایی جشن پیروزی پرداختند.
روز یکشنبه بعد مسابقه فوتبال پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان،جشن قهرمانی سوپرجام پرسپولیس برگزارشد و در این مراسم شاهد تکان دادن پرچم فلسطین توسط تماشاگران بودیم که خود میتواند پاسخی به اقدام تیم عربستانی در بازی با سپاهان باشد، مردم ایران نشان دادند تا پیروزی کامل بر رژیم غاصب صهیونیستی،تا انتها بر سر آرمان فلسطین ایستاده‌اند.
حامد عیوضی

دیدگاه شما