آخرین اخبار

14. دى 1394 - 11:50   |   کد مطلب: 14114
پیکر پاک و مطهر شهید "علیرضا کنی" از فرزندان آیت الله مهدوی کنی پس از ۳۲ سال از طریق پلاک هویت شناسایی شده و لحظات ماندگاری از دیدار خانواده با این شهید به تصویر کشیده شد.

به گزارش بهارانه به نقل از  نافع، شهید علیرضا کنی فرزند جان برار متولد 1344 در تهران بود که در سن 17 سالگی در جبهه حضور یافت و با حضور در عملیات والفجر 2 در سال 1362 در منطقه عملیاتی حاج عمران به شهادت رسید.

این شهید از رزمندگان لشکر 10 سیدالشهدا (ع) بود که پیکر مطهرش به مدت 32 سال در منطقه باقی ماند.

در لحظه دیدار پیکر شهید علیرضا کنی خواهر این شهید در سخنان کوتاهی در حالی که می‌گریست و پیکر کفن شده را در آغوش داشت می‌گفت الهی که من قربان تن خسته تو بشوم. بابا چشم انتظارت بود و رفت. اما ما نیز تا همین امروز به یاد تو بودیم.

مادر شهید علیرضا کنی نیز گفت: آیت‌الله مهدوی‌کنی هنگامی که متوجه شد علیرضا تصمیم به رفتن به جبهه دارد از او خواسته بود تا منصرف شود. من و پدرش نیز موافق حضورش در جبهه نبودیم چرا که سنش بسیار کم بود اما او اصرار داشت که حتما باید به جبهه برود.

وی ادامه داد: جالب است بدانید دو روز پیش از اینکه بدانم پیکر فرزندم بازگشته است خوابی دیدم. امروز هنگامی که تابوتش را روبرویم قرار دادند و پرچم را از روی تابوت برداشتند و پس از اینکه وسایل همراه فرزندم را روی پیکر کفن پیچ شده‌اش قرار دادند یادم افتاد خوابی دیده بودم دقیقا در آن وسیله‌ای مانند پماد روی کفن فرزندم قرار دارد. هم اکنون یاد خواب دو روز پیشم افتادم.
 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
پایان پیام/س

 

 

 

دیدگاه شما